poniedziałek, 24 lipca 2017

Energetyczny

 kardigan w takich kolorach i rozkładzie barw to nie mój pomysł. Sweter, który był inspiracją  można zobaczyć tu . Poproszono mnie o wykonanie podobnego więc zrobiłam go tak jak lubię czyli bez szwów.  Zużyłam 4 niecałe motki Merinos  Inter - Fox w pomarańczowym kolorze, 3 motki Nepal Drops w różowym kolorze nr 6273, 3 motki Nepal Drops w szaro - niebieskim kolorze nr 8907 i 2 motki ciemnej czerwieni Nepal Drops w kolorze nr 3608. Robiłam na drutach 7mm. Miałam okazję zrobić warkoczyki, o których myślałam już od dawna.

10 komentarzy:

  1. Genialny układ kolorów. Sweter jest bardzo energetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. It's amazing, I love it! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te warkoczyki :)One są zrobione z początków/końców nitek, czy osobno i doszywane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystałam początki i końcówki wełny, zostawiałam ok. 25cm nitki, przy zaplataniu dodawałam jedną lub czasami dwie złożone w połowie nitki,
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Pięknie to wygląda - ni to cygańsko, nie to indiańsko :)
      Zainspirowały mnie te warkoczyki do takiego właśnie wykańczanie szali - zwykłe frędzle z włóczki brzydko się "zadzierają" i podwijają, a już takie warkoczyki mają swoją grubość i ciężar, więc nie dość, że się ładniej układają to i same w sobie są niebanalną ozdobą. Nie pierwszy to raz, gdy podpatruję u Pani ciekawe, cudownie niekonwencjonalne pomysły :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Sweter jak zwykle oryginalny i fajny. Warkoczyki super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie takie szerokie pasy i te intensywne kolory są najmodniejsze w tym sezonie :) Warkoczyki dodają jednak swetrowi niepowtarzalności i w sieciówkach takiego się nie znajdzie :) Śliczny :))) Na jesień też planuję zrobić sobie taki ale już w nieco jesiennej kolorystyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie sie tez podoba. Pozdrawiam, Jagoda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw kolorów i cała reszta też oczywiście:) warkoczyki dodają zwiewności i lekkosci:))Aż chętnie sama bym taki nosiła;))chyba muszę sobie zrobić..;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, kolorowa sukienka. Bardzo mi się podoba, wspaniale leży na sylwetce. Pozdrawiam serdecznie

    หนังผีฝรั่ง

    OdpowiedzUsuń